
|
| Kullanıcı: | (locked user) | | Zaman: | 13.06.2009, 06:17 (UTC) | | Mesaj: | güzel site siteme beklerim www.exporler.tr.gg  |
| Kullanıcı: |  bypisagor Kapalı | | Zaman: | 26.05.2009, 12:25 (UTC) | | Mesaj: | http://bypisagor.tr.gg
tasarım
gör
için
açılır
benim
site
2009 model  |
| Kullanıcı: |  ahmetcan-tiy Kapalı | | Zaman: | 27.04.2009, 11:31 (UTC) | | Mesaj: | sağol abi senin sitede güzel |
| Kullanıcı: |  ayazgozlum-19 Kapalı | | Zaman: | 12.04.2009, 00:35 (UTC) | | Mesaj: | s.a |
| Kullanıcı: |  mehmet-ozden-19-corum Kapalı | | Zaman: | 02.03.2009, 22:07 (UTC) | | Mesaj: | site güzel olmus ellerini ze saglık |
| İsim: | sefa erdoğan  | | E-mail: | sefaerdogan38 gmail.com | | Site: | http://www.sefa-erdogan.tr.gg | | Zaman: | 23.02.2009, 13:42 (UTC) | | Mesaj: | sitenizin tasarımı nedir?verebilirmisiniz |
| Kullanıcı: |  fgfhoyunindir Kapalı | | Zaman: | 16.02.2009, 18:15 (UTC) | | Mesaj: | Slm. Siten güzel olmuş. Bravo |
| Kullanıcı: |  exbillgi Kapalı | | Zaman: | 11.02.2009, 21:53 (UTC) | | Mesaj: | A.S
|
| Kullanıcı: |  sefa-erdogan Kapalı | | Zaman: | 02.02.2009, 13:21 (UTC) | | Mesaj: | sitenizin tasarım htmlsi nedir? | | Yorum: | site tasarımım bedava-sitemin orjinal cats tasarımıdır özel bir tasarım değildir. |
| Kullanıcı: |  djcebo Kapalı | | Zaman: | 25.01.2009, 12:18 (UTC) | | Mesaj: | slm nb r siten super bendim bnad beklerim :d |
|
|